Νεο κυμα ανανεωσεων

Συνέχεια ανανεώσεων για την ομάδα μας, με την σκυτάλη να παίρνουν οι Στράτος Αντωνίου, Γιάννης Μαραγιαννός, Λέο Σάνκα. Ο Στράτος Αντωνίου είναι Κεντρικός και μαζί με τον Στάθη Μπίκα είναι οι αρχαιότεροι αθλητές στον σύλλογό μας. Αμέσως είπε το ναι λέγοντας «είμαι μέλος του Γ.Σ. Άρτας, θέλω να είμαι πρωταγωνιστής στην νέα προσπάθεια και βέβαια δεν θα έχω πρόβλημα να παίξω σε οποιοδήποτε θέση με χρησιμοποιήσει ο προπονητής μου(Κεντρικός-Διαγώνιος)».
Ο Γιάννης Μαραγιαννός
  επέστρεψε στην Άρτα ολοκληρώνοντας τις σπουδές του  και δηλώνει πιστός στρατιώτης της ομάδος μας. Και πέρυσι ο προπονητής μας όταν του ζήτησε να βοηθήσει με ευχαρίστηση έπαιξε και έδωσε λύσεις σε πολλά παιχνίδια. Αγωνίζεται σε δύο θέσεις Ακραίος και Διαγώνιος και δήλωσε στο site του συλλόγου μας «ευχαριστώ τον Αποστόλη Πορτοβάρα που πάντα με υπολογίζει  και εγώ με την σειρά μου θα κάνω το παν για να ανταποδώσω. Είμαστε μια οικογενειακή ομάδα και αυτό με  χαροποιεί ιδιαίτερα».
Τέλος ο Λέο Σάνκα που πέρυσι πήρε τις ευκαιρίες του και έπαιξε βασικός διαγώνιος σε όλο τον 2
ο γύρο, κάνοντας κάποια πολύ καλά παιχνίδια είπε «η ομάδα για μένα είναι πάνω από όλα, το κλίμα που έχουμε το καλύτερο και νομίζω φέτος θα είναι η χρονιά μας. Υπόσχομαι να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου, γνωρίζω ότι ο προπονητής μου Αποστόλης Πορτοβάρας περιμένει πολλά από μένα και θα φροντίσω να μην τον διαψεύσω».
Μένουν ακόμη τρεις ανανεώσεις αθλητών που τις επόμενες μέρες αναμένεται να οριστικοποιηθούν
  για να ολοκληρωθεί το ρόστερ με τους «μεγάλους», ενώ ιδιαίτερη μνεία θα γίνει και για τους μικρούς που αποτελούν το μέλλον του συλλόγου μας και που πέρυσι ήταν Πρωταθλητές στους Παμπαίδες και Δευτεραθλητές στους Παίδες.